2015年3月9日 星期一

❤撫平頭毛魔髮球❤

我好鍾意紮髻及馬尾,但個額頭好多BB毛,每次都要用GEL頭,好易令個髮型好硬。

早前係萬寧見到utenamatomage x Hello Kitty亮澤定型魔髮球(粉紅色 強力定型魔髮球(綠色)。由於只係賣HKD59.90,所以我決定買嚟試下。


由於我想得到強力定型效果,所以我買左綠色個款。

我仲見到包裝上話這款魔髮球在日本銷量超過1100萬件添。


點解這個魔髮球咁受歡迎,原因好簡單:-

(1)  常用的定型產品,多數噴在大部分頭髮上,令頭髮變硬,影響造型;而這魔髮球只需塗在指定位置,不會影響整體造型。

(2)  輕鬆不沾手,只需握著魔髮球底部,便可使用,十分方便。

(3)  含有亮澤配方,令髮絲有自然光澤感。

(4)  不論髮絲軟硬,髮絲都可以變得貼服整齊。

(5)  可愛輕巧設計,方便攜帶,可隨時塑造理想髮型。


魔髮球可以馬上解決以下問題:-

(1)  前方劉海;
(2)  頸部後方浮起的頭髮;
(3)  頭頂及額頭亂翹的短毛、BB毛等。


Hello Kitty的魔髮球細細個,開蓋後,便會見到白色的髮膏,質感似漿糊,所以可以黏住翹起的頭毛及頭髮。


使用方法,十分簡單。
整理頭髮後,在頭髮散亂、翹起位置塗抹髮膏,每個位置只需輕塗3-5下,即可塑造理想整齊的髮型。


未用前,我D頭毛彈晒出嚟,好似獅子咁。(好驚呀!)
使用後,毛毛唔見晒,全部頭髮瞬間變得貼服。


細細粒、包裝靚、既輕巧又方便攜帶,我有時會帶埋出街,隨時幫自己將BB毛馬上歸位!正!


參考資料:

Metro-brands Website: http://www.metro-brands.com


銷售點::萬寧、CitysuperLOG-ON、千色店等


我的文章能在以下網站見到:


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: amyng369@gmail.com (Amy Ng)

謝謝收看,有空請推一推。

是次產品在 萬寧 購買。

免責聲明本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

                

沒有留言:

張貼留言