2015年8月8日 星期六

專人燒烤、韓意味濃_ OPPA韓國燒肉店

最近好多朋友介紹我去旺角OPPA食韓國燒烤,於是我上星期跟老公去了解一下點解他們會推介呢?當晚約6點,已開始有人排隊。


可能時間尚早,不久便可進入餐廳,場內裝修整潔,牆上有得意圖案。另外感到餐廳的細心,先有可拉動的抽氣扇,令所有油煙味盡消;另外每一張圓櫈都有儲物位,令我們可安心地儲物。


餐廳先會為每張枱提供生菜、玄米茶、韓式前菜及醬料。


開始時,我見到個燒烤板跟平時的不同,原來侍應會先為我們放泡菜及倒蛋漿,整作蛋卷,味道尚可。


因我是飯筒,所以叫了一個OPPA必食推介 – 韓式部隊Shake Shake (HKD58),侍應會將飯面的餸剪碎,之後蓋好不停搖,最後變成一個美味的特式飯,辣辣地幾好味。


因我為人很懶,故很少食自助燒烤,但今次好享受,亦明白點解朋友介紹俾我,因全程有侍應為我們燒烤。

老公鍾意食魷魚,故叫了一條原隻魷魚 (HKD95),真係第一次見如何將一條魷魚燒得最好,味道好惹味,加上韓式醬更好。


食完海鮮,就進入肉類了,我們叫了水飼黑毛豬 (150g) (HKD138),很大塊肉,侍應為我們燒肉,肉的肥瘦適中,味道可以,建議先食原味,之後先點醬食,可感受到兩者分別。


因愛食牛,故再叫了OPPA必食推介 – 安格斯肉眼扒(250g) (HKD158),可能係靚牛關係,好快已食得,唔點醬都已好好味。


最後,因見到本月有優惠價HKD48換購Movenpick雪糕兩杯(原價HKD28/),我們當然唔會錯過啦,即叫兩杯品嚐,正。


餐牌資料:-

牛類、豬類 ~~


雞類、蔬菜類及其他、海鮮類、韓式料理 ~~


飲品類、OPPA限定推介 ~~



參考資料:-

OPPA韓國燒肉店 OPPA Korean Restaurant
旺角洗衣街117號建煌華廈地下

我的文章能在以下網站見到:



謝謝收看,有空請推一推。

免責聲明:    本文章之全部內容均屬個人意見及感受,如需協助或希望獲得更多有關食店資訊,請直接聯絡該店查詢。

                

沒有留言:

張貼留言