2020年4月15日 星期三

為媽媽送上甜蜜驚喜►香港尚禮坊花店 ♥ 母親節牡丹盒花

每年母親節,我都會為媽媽製造驚喜,
感謝她懷胎十月,送給我美好的人生。
因疫情關係,今年決定在家跟她慶祝,
送花+禮物氹她開心。


媽媽喜歡有「花中之王」美譽的牡丹花 
所以早一日就到香港花店 - 尚禮坊花店 
網站瀏覽,裡面提供花束、禮物、果籃 
等包羅萬有。

最後在節日禮物內訂購母親節牡丹盒花 
及定好送花的日子+時間。

  

送花當日落雨, 
正擔心運送途中會否出現阻滯時, 
收到送花人員電話,話會準時送到, 
即鬆一口氣,不久門鈴亦響起….. 

好靚呀,母親節牡丹花包裝精美、 
色澤艷麗、仲保存得完整無缺; 
鮮花亦比原圖更靚,深感滿意!
  
  
母親節牡丹盒花(PY01)
花藝師精選新鮮艷麗、
花朵豐滿山東桃紅牡丹
粉大丁(康乃馨)、綠桔梗、
紫染星及襯葉的襯托下,
整盒花滿載温馨、美感,
觀賞性極高,值回票價!
  


牡丹盒花獨家英倫心意卡 
心意卡約1cm厚,名貴有手感, 
可印製富金屬效果的心意字句, 
精製專屬的珍藏心意卡作紀念, 
我當然是寫上對媽媽的心意啦!


當日,媽媽收到我精心挑選的 
母親節花束、心意卡及禮物後, 
開心又感動,仲擁抱了我一下, 
即時勾起好多兒時回憶呀!

6月就到父親節,又要動腦筋了, 
一於去尚禮坊花店睇吓先!

  

  
產品由 香港尚禮坊花店 提供。

#香港尚禮坊 #GiveGiftBoutique #HKFlorist
#尚禮坊 #香港花店 #尚禮坊花店 #母親節

My Contactamyng369@gmail.com (Amy Ng)
My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言