2022年11月28日 星期一

500+份報告 ♥ 了解自己.掌握健康! ►CircleDNA全面基因測試

有健康,才可邁向更幸福嘅人生~

唔想等到癌症、疾病晚期先發現,

就要更了解自己,預防勝於治療!

 

真心推介我最近做完嘅呢個

♥ CircleDNA全面基因測試 ♥

 

流程簡易快捷,透過採取唾液樣本,

配以全球最先進基因技術作全面分析,

帶來準確率高達99.9%基因測試報告,

報告更超過500份,涵蓋20個類別,

更了解自己同時,全面掌握健康資訊,

全情投入更精明、更健康嘅生活模式~

 

 

♥ CircleDNA全面基因測試 ♥

500+份實用健康報告包括:

►自己嘅先天性癌症和疾病風險水平

►最啱自己嘅食物、運動和健康資訊

►可能影響下一代嘅遺傳病

►藥物反應

►祖源分析

 

 

 

簡單4個步驟,全面了解自己!

  1. 打開測試套裝
  2. 用唾液拭子收集樣本,送返到指定實驗室
  3. 18工作日內通過Circle App收到測試報告
  4. 預約健康顧問,進行一對一諮詢

 

 

 

收到嘅基因測試報告,

全面又具專業建議,同大家分享吓~

 

【膳食敏感度】►「鹽敏感度」

平時唔知點解咁易水腫,而家知啦!

原來我對「鹽分」有偏高敏感度,

只要吸取過量鈉質,就會易水腫,

同時增加高血壓、心臟病等風險。

所以我真係要好好限制攝取鹽分!

 

 

 

【營養需求】►「維他命D」

向來有食營養補充品,主要係熱賣品!

但睇咗報告後,先知我嘅身體可能難以

有效處理「維他命D」,所以建議我要

曬多D太陽,令皮膚產生「維他命D」,

先可以幫我維持骨骼同肌肉嘅健康。

 

 

報告仲有好多分析,可下載PDF檔,

隨時打開或列印出嚟慢慢睇,超方便~

 

您都想全面了解自己?

♥ CircleDNA全面基因測試 ♥

一個測試,一生受用,絕對係個精明嘅選擇!

 

著數分享:

用我優惠碼購買,CircleDNA全線8折!

►優惠碼【AMY20】

https://bit.ly/AmyBlogxCircleDNA

 

想知更多:

IG @circledna @circledna_hk

 

產品由 CircleDNA 提供。

 

#CircleDNA #全面基因測試

#CircleDNAChangeMaker #健康藍圖

#健康 #基因 #Health #DNA #hkblogger

#hkkol #hkinfluencer #hkbeautyblogger

#coolhkg #AmysBeauty #Amys生活日常

 

===============

 

Amy's著數盡在:

https://linktr.ee/amyng_amy

 

===============

 

My Contact:amyng369@gmail.com (Amy Ng)

My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言