2023年3月14日 星期二

面對頭髮問題 ♥ 從頭愛自己! ►桂圓美【健髮護髮四步曲療程】

#做檢測送洗頭水

 

呢排發現頭髮脆弱、甩多咗頭髮,

好擔心開始出現脫髮問題~

所以預約去做 ♥ 桂圓美 ♥

1小時免費【健髮護髮四步曲療程】。

 

 

♥ 頭皮健康檢測

專業頭髮顧問首先會了解我嘅生活習慣,

再用專業儀器檢測及分析我嘅頭皮狀況,

發現到我毛囊口有油脂阻塞及毒素,

會令頭皮鬆弛、髮絲變幼、易鬆脫,

於是隨即進行健髮護髮療程,從根源護髮!

 

♥ 舒緩經絡.疏通阻塞

頭髮護理員先透過智能微頻作非一般

深層清潔,清除毛囊油脂及化學物質,

從而能疏通毛囊、經絡、令頭髮有力、

改善脫髮;感覺吉吉地,完全零痛楚。

 

♥ 注氧.注藥

之後就再用儀器為我頭皮注入藥水,注氧,

打通堵塞經絡,促進氣血運行、平衡油脂、

增強免疫及養髮力!過程涼涼地,好舒服~

 

♥ 評估護理結果

完成後,頭髮顧問即時作評估效果,

估唔到一次效果咁明顯,指尖一推,

即能將毛囊口大部份油脂一一推出,

離開前,顧問仲送咗支洗頭水俾我,

叮囑我當晚洗頭時,記得配合按摩,

推走黏在毛囊及頭皮嘅油脂、污垢。

 

 

當晚洗完頭,油脂排出咗,頭皮乾淨,

感覺好爽好舒服、頭髮有力、有光澤,

睡眠質素都提升咗,第二朝特別醒神!

真係要定期做先得呀~

 

 

您都想從頭愛自己?

而家喺桂圓美網站登記或者打電預約

【桂圓美頭皮檢測】,即送洗頭水乙支!

 

用埋我嘅優惠碼【Amy Ng】登記,

試做完購買頭髮療程即享9折優惠,

購買專業洗護髮產品仲有8折添!

優惠期做到2023年4月30日咋~

快D預約啦!

 

登記預約:

網上:https://bit.ly/3lkEKbJ

電話:5566 8399

 

想知更多:@Haspero_hair

 

療程由 桂圓美 提供。

 

#Haspero桂圓美 #從頭愛自己

#生髮育髮專家 #解決脫髮問題

#經常電染 #髮界闊 #頭髮稀疏

#頭皮痕癢 #豐盈黑潤 #養潤護色

 

#haircare #hkfoodie #hkblogger

#hkbeautyblogger #hkinfluencer

#hkkol #coolhkg #hkfashionblogger

#Amys生活日常 #AmysBeauty

 

===============

 

Amy's著數盡在:

https://linktr.ee/amyng_amy

 

===============

 

My Contact:amyng369@gmail.com (Amy Ng)

My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言