2024年6月25日 星期二

一噴散發自然水生花香►Issey Miyake一生之水牡丹淡香水

我同「香水」,近呢幾年交流多咗~

因為以前鼻敏感好嚴重,

一聞到香水,不但欣賞唔到,仲不停打乞嚏;

但自從勤食健康保健品之後,鼻敏感堅好咗,

於是就開始走入香水嘅世界探索~

 

由最初鍾意少女風嘅花香、果甜味,

到漸漸欣賞中性嘅木味、皮味帶點果甜味~

 

最近就俾我喺Langham Beauty

遇上呢款牡丹香水~

 

 

♥ Issey Miyake一生之水牡丹淡香水 ♥

 

香調: 花香木質調

前味: 牡丹花

中味: 白色覆盆子

後味: 雪松木

 

佢嘅水滴型簡約包裝,噴出清爽温潤、

淡雅又高級嘅香氣,層次豐富,

讓人時刻沉浸於自然、享受草木香氣

嘅薰陶與感動。真係令人愛不釋手!

 


由於100ml個樽靚過50ml,

所以就買咗大支裝,

未用時做飾品都好吸睛呀!

 

店員仲好nice,教我好多香水知識,

仲送咗好多香水辦俾我,

我真係要好好試吓,下次再買過~

 


#IsseyMiyake #一生之水牡丹淡香水

#香水 #牡丹 #Peony #自費 #香氣

 

#hkinfluencer #hkblogger #coolhkg

#hkbeautyblogger #hkfashionblogger

#hkkol #Amys生活日常 #AmysBeauty

 

===============

 

Amy's著數盡在:

https://linktr.ee/amyng_amy

 

===============

 

My Contact:amyng369@gmail.com (Amy Ng)

My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言