2024年5月22日 星期三

高效美妍膠原飲 ♥ 重拾逆齡美肌! ►仲安家【夏日心動美學】工作坊

#網購超方便 #三送一特別賞

 

早兩日同爸爸媽媽去食high tea,

媽媽問我做咗咩,點解皮膚靚咗?

我就話飲咗 ♥ 仲安家 美妍膠原飲 ♥

 


 

我話俾媽媽知膠原蛋白係關鍵美肌營養之一,

佢可以強化真皮層嘅網狀纖維,

維持肌膚光澤、水嫩、緊緻、Q彈,

同時修補肌膚組織,避免老化皺紋同鬆垂,

達到養顏美容嘅效果。

 

之後推介佢每日飲 ♥ 仲安家 美妍膠原飲 ♥

可為肌膚注入10,000mg小分子魚膠原蛋白,

分子細易吸收,利用率高達95%,效果顯著,

加埋日本專利玄米萃取物及多項萃取成分,

我飲咗一排皮膚水潤有光澤,仲脹卜卜,

面色好、化妝貼服,真係要keep住飲呀!

 


上星期出席咗【仲安家夏日心動美學工作坊】

活動內容好豐富,星級化妝師及形象顧問

即場教授我地美肌、化妝、穿搭嘅技巧,

真係獲益良多,而預約費仲可全數換禮品,

愛美嘅我當然係換咗 ♥ 美妍膠原飲 ♥ 啦!


 



您都想擁有少女肌?機會嚟啦!

憑以下專屬連結登記成為會員14日之內,

首單可享85折購物優惠

https://bit.ly/JoinhomeAMYNG

6月30日前用埋我嘅優惠碼JOINAMY,

所有購物更可額外享有8折!

優惠可同時使用,折上折真係冇得輸~

 

想知最新消息?快D follow @joinhomehk啦!

 

產品由 仲安家 提供。

 

#JoinhomeHK #仲安家 #仲安家守護您全家

#美妍膠原飲 #美妍膠原飲 #逆齡 #抗氧化

#女人養生

 

#hkbeautyblogger #hkfashionblogger

#hkinfluencer #hkblogger #coolhkg

#hkkol #Amys生活日常 #AmysBeauty

 

===============

 

Amy's著數盡在:

https://linktr.ee/amyng_amy

 

===============

 

My Contact:amyng369@gmail.com (Amy Ng)

My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言