2024年8月27日 星期二

治癒系之選 ♥ 佐敦唯一貓Café! ►佐敦Lofe Cat-fe

愛貓朋友注意!

佐敦開咗間治癒系貓Café~

有嘢食,有貓玩,隨便任摸!

 


Lofe Cat-fe應係佐敦唯一貓咪咖啡廳!

全場近2千呎,場內有田園貓、布偶、

英短、美短、暹羅貓等等註場陪您玩!

 

入場費每位$80 (大小同價),

每位即時回贈$40現金券

(可用作購買食物、飲品及貓條)

 





上星期同老公放假想chill呀!

於是去咗朋友推介嘅Lofe Cat-fe探貓。

我地買咗意粉、飲品同貓條。

 

►墨汁肉醬意粉

墨汁味濃,意粉有咬口

 

►香蒜肉醬意粉

蒜香滿滿,入口惹味

 

►火龍果奇異金桔檸檬茶

►烏梅山楂桑葚檸檬茶

大大杯,清新酸甜,解渴舒爽

 





貓貓得意又可愛,熱情唔怕人,

我地一坐低,貓貓就一躍而上,

坐喺我地張枱,望住我地食嘢,

跟住拎出貓條,佢地即刻醒神,

圍住我地撒嬌,開心地食貓條~

全程超治癒,日常煩惱抱開晒!



 








您都想忙裡偷閒,chill吓治癒吓?

快D嚟探吓貓貓啦!

 

Lofe Cat-fe

佐敦彌敦道204-206號Loft 206閣樓B號舖

(地鐵D出口旁)

 

#LofeCatfe #佐敦 #香港好去處

#週末好去處 #貓咪咖啡廳 #貓咖啡

#貓 #貓Café #佐敦美食 #相機食先

#香港美食

 

#hkinfluencer #coolhkg #hkblogger

#hkbeautyblogger #hkfashionblogger

#hkkol #Amys生活日常 #AmysBeauty

 

===============

 

Amy's著數盡在:

https://linktr.ee/amyng_amy

 

===============

 

My Contact:amyng369@gmail.com (Amy Ng)

My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言