2015年2月2日 星期一

番本星級日式放題_2015.02.02

老公係旺角返工,佢話同事介紹佢去食番本日式放題,話好抵食,於是早前去食吓,又確實有驚喜喎!


平日放題,一位HKD198+10%,可以食兩小時。如每位加HKD50,即可無限追加7款升級美食,我同老公就加左錢體驗一下。



嘩,本落單紙多款到可以整本書呀。當中分左:前菜、刺身、壽司、手卷/軍艦卷、創作卷物、日本料理、燒烤、湯、天婦羅、炸物、拉麵/烏冬、甜品及飲品。實在好多選擇。


今期仲有注目Like大激賞添!只要入座後Like番本的Facebook,便即送星級皇牌特大赤蝦刺身啦!


由於選擇了升級體驗,我叫了忌廉煮藍青口,個汁幾好味,青口亦不錯。同時叫了皇牌特大日本赤蝦刺身及新鮮北海道帶子刺身,雖有點雪味,但口感亦可以。


在升級體驗中,我還叫了日式蟹粥,但有點失望,因個粥唔夠熱,及唔夠蟹味。但我好喜歡人氣推介的日本冰梅酒,既冰涼又可口,好有梅味,好少飲酒的我,都覺得好易入口,值得推介。


卷物方面,我叫了三色花之戀,我覺得三文魚好味,但唔夠多,如以兩塊三文魚組成會更好。另外,還叫了飛魚子帶子沙律軍艦及辣味吞拿魚軍艦,味道唔算特別,中規中舉。


其中我同老公都喜歡一口芝士豆腐,外脆內軟,正!我地仲叫了人氣黃金焗蠔、XO醬炒魷魚鬚及和風牛肉粒,味道都好好。


老公叫了熱的日本千賀清酒,嘩,好強的酒味,所以我只飲了少少,相信飲得酒的人會好喜歡。另外,我們叫了人蔘雞湯及蜆肉麵豉湯,味道唔錯。壽司方面,我覺得柚子胡椒針魚壽司的柚子胡椒醬的味道好濃,好特別。


到左食甜品既時候了,有好多款甜品選擇,我同老公瘋狂地叫了鮮芒果布甸、綠茶及香芋雪米磁、芝麻/朱古力/雲呢拿雪糕、以及炸朱古力香蕉。我覺得個布甸好有口感,好味!


由於客似雲來關係,所以人來人往,如果枱與枱之間的位置可以濶D就好好多。另外,服務員態度有善,故我同老公下次會再去食過。


參考資料:
店名:番本星級日式放題
地址:旺角西洋菜南街1683樓全層
電話:3543 1109

我的文章能在以下網站見到:


謝謝收看,有空請推一推。

免責聲明本文章之全部內容均屬個人意見及感受。


                 

沒有留言:

張貼留言