2020年3月22日 星期日

時尚輕巧 ♥ 隨時隨地通淋巴►新一代遠紅外線科技eefit淋巴通

近排工作繁重,瞓得唔好,
成日頭痛、肩頸酸痛、塊面仲有水腫添!
朋友介紹我去推淋巴、做按摩,
不過咁嘅疫症,真係怕怕,唔敢去,
但痛楚有增冇減,點算好!

好彩俾我遇上eefit淋巴通
佢設計時尚輕巧,用法簡單又無痛,
可隨時隨地為我通淋巴、舒痛楚。
加上係日本專利技術註冊,
同時獲國際安全認証,
2星期為我改善痛症及睡眠質素,
安全+方便+高效,CP值超高!


eefit淋巴通 (HKD768)
透過釋放日本註冊嘅專利技術eefit光線,
將能量導入皮下淋巴組織,改善細胞序列,
有助通淋巴、排毒、促進代謝、改善面色、
舒緩肌肉痛症、改善睡眠質素等。

用前先以USB充電,可連續使用達8小時。

 

精美的馬卡龍設計,
貼心地配備超薄磁貼片,
方便隔衣相吸,定位照射。

用時按兩下開/關,即會亮起紅燈,
將磁貼片揭開,閃光面貼近肌膚,
隔衣相吸固定。

如皮膚敏感,可配合內附防敏貼。
長時間使用,對身體修復力越好!



我通常做頸部淋巴區及丹田位,
期間無刺激、無痛、非入侵性,
輕鬆助我舒緩痛症及改善體質。


eefit淋巴通精美便攜,
方便易用,邊度需要就扣邊到,
估唔到通淋巴都可以咁輕鬆!


銷售點:
網店Nexus Style及各大Log On有售

網店購買eefit產品時,輸入Iloveeefit即享9折!

產品由 Nexus Style x eefit 提供。

#nexustyle #eefit #淋巴 #通淋巴 #瘦面
#好面色 #美容 #止痛 #消炎 #依飛 #排毒
#V #消腫 #抗疫 #肺炎 #淋巴通
#日本專利 #遠紅外線 #logon有售
#hkbeautyblogger #hkblogger #hkkol
#AmysBeauty

My Contactamyng369@gmail.com (Amy Ng)
My Fanpage: AmysBeauty.amyng888

沒有留言:

張貼留言