2014年10月30日 星期四

又買野~Neo Derm Beauty Box

每次去Bioderma買野,都會見到Neo Derm Beauty Box的介紹,但都無買。最近,Bioderma大力推銷這個Box。所以我忍唔住買左。

其實HKD120包送貨都算幾抵。10月份係Bicelle 全效維他命 B5 補濕精華($480),但要在1025日前出手Beauty Box ! 我就係趕得切訂。每月26日開始,就會有全新一輪的Beauty Box登場架喇!

今日收到了,HKD120有一大支精華,仲有試用裝及購物優惠,正。由於我成日買野,所以我無訂到11月份的Endocare強效活肌修復精華。但會每月留意佢地既最新Box推廣!

 
Bicelle 全效維他命 B5 補濕精華($480) + 試用裝
 
 護膚小錦囊
其他優惠

謝謝收看,有空請推一推。

我的文章能在以下網站見到:

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!

是次產品由Neo Derm Beauty提供。
是次有關資料由Neo Derm Beauty提供。


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

沒有留言:

張貼留言