2015年1月27日 星期二

2015 Amy's Beauty - GiveAway 第1回!

又係我送禮既時候啦!

早前多謝大家對我的支持,話我知你地最想要咩禮物,我會係今年一一滿足大家,而今次我會先送出1 套澳洲有機品牌 CanvasBody WashBody LotionHand Cream先。

玩法好簡單。
(1) like
本專頁 (https://www.facebook.com/AmysBeauty.amyng888)
(2) like
 & sharepost
(3) postcomment: “支持Amy’s Beauty,我想得您送出的禮物呀!
(4) tag至少三個friendstag得越多,中奬機會越大。

得獎名單將於2015.02.06在本專頁公佈,得奬者會另行通知,領獎方法只限以下3個方法
(1) 約於港鐵港島線或荃灣線領取;
(2) 自付郵費(平郵或掛號)
(3) 自付速遞費(只限商業區)


我的文章能在以下網站見到:


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: amyng369@gmail.com (Amy Ng)

謝謝收看,有空請推一推。

免責聲明本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

                 

沒有留言:

張貼留言