2015年1月5日 星期一

活食龍蝦_和食天王_鳴門日本料理

上星期同老公去開觀塘,佢話想同我食餐好既,就帶我去左鳴門日本料理。


入到去先知鳴門攞左和食天王的大奬,於是就睇下有咩好食。


入座後見到有個魚缸,裡面原先有好多龍蝦,但不斷被餐廳服務員攞起及交去廚房。最後只剩下幾隻。


了解後先知,因好多客人都訂了鳴門15週年紀念的時令推介 – 原隻活波士頓龍蝦兩食(刺食+火窩) (HKD198+另加原價加一服務費 = HKD238)。於是我地都馬上落單要一客。


貼士:記得登入進行LIKE鳴門的FACEBOOK及打卡,就可以免費獲贈一客炭燒雞肉串(11)


嘩,堅係原隻龍蝦呀,上枱時隻龍蝦D鬚同腳仲郁架!


忍唔住啦,同隻龍蝦合照先。放入口時,彈牙到呢!!!超新鮮呀,真係好好味呀。。


接著就到第二食 - 火窩了,我地要了豬骨湯底,所以個湯底加入龍蝦後好快變了奶白色,好濃味,仲好甜添。


睇下個龍蝦鉗幾多肉,一口牛試過,新鮮一口鉗真係未試過。。激讚。


見個湯底咁靚,馬上叫多客美國安格斯牛肩肉(HKD98)加料。美味,在湯裡10秒左右就食得,好美味哦!

 

15週年關係,連飲品都有做特價,由於食得咁開心,少少酒少不免,於是叫了1瓶梅酒嚟暖飲(HKD49/200ml),但唔知這款原價係幾錢。


嚟到了,服務員幫我地將支酒放入熱水內坐暖,好期待呀!


飲落又暖又酸酸甜甜,味道好得意,酒味唔太強,對於一個唔係好飲得既人嚟講,確實不錯。


除了龍蝦、飲品,小食都有優惠,我同老公又點會放過呢!


首先真係要講吓鳴門日本料理送的雞串,真係恰到好處,雞肉啱啱熟,醬汁唔太濃;所以忍唔住叫多一客雞肉串燒 (HKD15/);之後仲叫了海膽魷魚花 (HKD38/2),好味,但無餐牌影得咁大件;以及帶子串燒(HKD28/),夠大粒及好味。


飽飽了,本來想食甜品,可惜鳴門未能提供餐牌上的所有甜品,由於無我地想食的款式,故埋單走了。



貼士:埋單前,記得要問下用咩信用咭有優惠,因為我今次CITIBANK信用咭可享正價食品的9折。同時15週年關係,埋單時仲有抽奬添,我今次抽到<<味噌焗廣島蠔2>>在下次使用。

參考資料:
地址:            九龍觀塘牛頭角道315號立成大廈地下
Website:       http://www.hk-sushi.com/

我的文章能在以下網站見到:

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: amyng369@gmail.com (Amy Ng)

謝謝收看,有空請推一推。

是次食品資料由   鳴門日本料理提供。

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

                

沒有留言:

張貼留言