2015年9月5日 星期六

足料泰國東北菜、睇得又食得!_Soi 18 泰國餐廳

平日連食飯都要加辣醬的我,最愛有刺激感的泰國及越南菜,前排上網睇到位於銅鑼灣的「Soi 18泰國餐廳」有正宗泰國東北菜,於是上星期約了一班為食朋友齊齊嘆一番。


唔講唔知,這餐廳是由亞洲小姐冠軍張家瑩小姐經營的,她在工作時認識來自泰國東北部的AU師傅,在成立Soi 18後,有30年經驗的AU師傅更成為當中的主廚。

為令餐廳可以充滿泰國東北的浪漫情調,Soi 18特意選用 “Made in Thailand” 的餐具及裝飾品。


餐牌內的菜式,充滿正宗的泰國東北菜。


點菜後,服務員會送上不同的醬汁、手套及開殼夾。


今次聚會人數眾多,所以叫了很多菜式:-

先來一個最新推出的泰東北特色菜 - 「泰東北古式香葉包」(HKD88)

賣相精緻,但原來小小的包子內有著很多材料,如萬甘葉、蝦肉、蝦米、蝦膏、腰果碎、青檸粒、椰糖等。


加上特色醬後,一口食落去,百感交集,又脆又香口、突然有少少辣、又有少少爽口….是不錯的開胃菜!


接著第2道菜:「18巷拼盤」(HKD188)

包括魚餅、蝦餅、蟹餅、素春卷、豬頸肉(各兩件)。其中我最喜歡蟹餅,十分鬆化、可口。


由於我班朋友好識食,所以早已叫了廚師推介及最新的菜式,令我們可大飽口福。

3道菜:「18巷鮑魚沙律」(HKD158)

這沙律很清新,第一次食到鮑魚、沙葛及椰芯的配搭,又有爽口感,又有軟稔的鮑魚,正。


4道菜:「泰式燉花膠」(HKD398)

以前有過不愉快經歷,曾叫過燉花膠,但最終得迷您花膠,湯又唔張口。但今次好滿意,成煲都係料,花膠又大又滑,好張口,勁多膠原。


5道菜:「泰東北包魚吃」(HKD268)

我本身唔太食魚,但見這食法特別,所以我便食了一個,將生菜包著筍殼魚肉、米線、乾蔥粒等,加上有花生的甜甜醬或綠色的酸辣醬,效果都不錯。


6道菜:「酸甜金莎骨」(HKD118)

這金莎骨有點像中式金莎骨,但口感卻有點特別,酸甜味較濃,不過如多D肉、少D骨會更好。


7道菜:「香草粉絲焗蟹煲」(HKD388)

賣相很吸引,但原來味道也很好,粉絲吸晒所以蟹及材料的精華,所以味道又豐富。不過我無食到蟹蓋,下次可以再食品嚐一下。


8道菜:「鳳梨海鮮炒飯」(HKD128)

炒飯十分足料,每啖飯都充滿海鮮及菠蘿,抵食。


9道菜:「秘製黑椒炒蟹」(HKD388)

隻蟹好大隻,由於已好飽,所以只食了一隻蟹箝,但都啖啖肉,好惹味,但我更欣賞D蔥,吸晒所有蟹汁及醬料,所以我食了佷多。

加上餐廳已提供手套及開殼夾,所以丁點都不會令雙手沾滿醬,好貼心。


最後當然要叫杯我最愛的「香蕉奶昔」(HKD45)啦,果然足料,很濃香蕉味。


由於太飽了,故沒有叫甜品,但下次一定要食到最受歡迎的「泰式香芒椰汁糯米飯」(HKD78)及「泰式椰青大菜糕」(HKD58)



參考資料:

Soi18 Thai / 18巷泰國餐廳
地址:銅鑼灣告士打道280號世貿中心1302B
電話:2895 1312


我的文章能在以下網站見到:



免責聲明:    本文章之全部內容均屬個人意見及感受,如需協助或希望獲得更多有關食店資訊,請直接聯絡該店查詢。


               

沒有留言:

張貼留言