2014年12月31日 星期三

D3 Gallery Xmas Party @ Dec 23

上星期二(12.23)好開心獲D3 Gallery的邀請,出席他們的Xmas PartyD3 Gallery地點十分方便,在深水埗西九龍中心7樓蘋果商場7007-70097013-7015舖,所謂D3代表Designers x Dragon Centre x Dreams,十分有意思!D3 Gallery係一個匯聚藝術及售賣本地設計服裝及飾物的集結地。


店內有一幅好大的鏡,好方便將衫、袋、飾物放上身在鏡前襯一襯。


而家D3 Gallery有好多特定貨品低至1折。我當日都忍唔住要購物添。


店內有好多潮爆品牌,包括潮款女裝品牌112 mountainyam、潮款男裝品牌Rugged Workshop....


還有OL好啱的品牌 DAZ’KnafinRed


除了潮衫褲外,仲有好多型鞋,而家做緊低至1折,好多都只係賣HKD199


店內的鞋款都可以試著,我馬上睇中了兩對鞋,睇下,幾型同幾靚,都係HKD199咋。


當日的Xmas PartyD3 Gallery十分細心,為我地準備了大量小食同靚靚cup cakes,好窩心啊。


衫褲鞋都有了,又點少得飾物呢!D3 Gallery當然唔會漏左啦!我見到好多款O-ideas既手鍊以及其他品牌的項鍊、手鍊及耳環。


好多時出席活動,配戴頭飾係好重要的,D3 Gallery實在好全面,連我最愛的頭飾都有好多選擇。


同時店內有好幾個飾物櫃,放置了好多不同品牌的飾物以供選購,如Malu


話明支持各式各樣品牌及產品,所以就連蛋糕皂及泰國製全天然冷皂都有得賣。可謂一應俱全。


當日我老公有陪我出席Xmas Party,佢就好欣賞大型斜揹袋及奇趣攬枕。


我仲見到有cosplay用的假髮、femme de pivot手機袋、Fire Horn型仔眼鏡添!


另外,連林祥焜的文具都有得賣呀!


如想知道多D D3 Gallery的資訊及優惠,可以申請成為會員(請向店員查詢)


開心左一個晚上,D3 Gallery仲送上禮物給我,多謝晒。好開心呀!


其中,我仲即場買了一頂帽及一條閃閃手鍊添!


參考資料:

D3 Gallery Website:     www.d3gallery.com
D3 Gallery Facebook: https://www.facebook.com/D3Gallery


我的文章能在以下網站見到:


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: amyng369@gmail.com (Amy Ng)

謝謝收看,有空請推一推。

是次活動由          D3 Gallery提供。
是次活動資料由   D3 Gallery提供。

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

                

沒有留言:

張貼留言