2014年12月29日 星期一

我要做Model_Wing Makeup

早前好開心獲Wing Makeup邀請拍攝新娘化妝照,琴日我就到了阿Wing的工作室化妝及拍照了。今次化的係裙褂妝,化妝前阿Wing要先電頭髮。


接著開始化妝,阿Wing好細心幫我修正條眉及貼好雙眼皮膠紙等.....


化好妝了,黑眼圈,唔見晒!正。開始好心急了,好想知今次Set既係咩頭添...


嘩,加上花飾後,馬上變得好古典,仲要前、後、左、右都有野睇,好靚呀。


Wing仲好Pro地幫我影相留記錄添。


平日唔係好識set頭既我,見到阿Wing咁叻,又識set頭又識化妝,實在十分欣賞!但竟然唔記得同阿Wing合照添....


參考資料:
Wing Makeup Instagramhttp://instagram.com/_awing

我的文章能在以下網站見到:

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: amyng369@gmail.com (Amy Ng)

謝謝收看,有空請推一推。

是次活動由   Wing Makeup提供。

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

                

沒有留言:

張貼留言