2014年12月29日 星期一

Xmas Gathering之老友出馬

上星期好開心同老公出席了大學同學仔Angus出馬的私房菜。他租了一個工廈地方作他的温馨宴客室同我地一齊玩。

由於地少人多關係,有時想邀請朋友開個小小私人飯局真係唔易,現時好好多了,因有公司會租出工廈一個可分為家用廚房區、酒吧區及客飯廳三個區域。可容納215位人客用餐或30人的小型酒會以私密度高的包場形式出租類似高級餐廳的私人廂房。


入到這個私人空間,感覺好西式,煮食設施好齊:雪櫃抽油煙機三頭電磁爐、燒烤微波爐、焗爐、10人餐枱、餐桌、梳化、酒吧枱、常用餐具、基本廚具和調味品...仲有電視機、音響設備、自拍設備、WIFI同獨立洗手間添。


今次Angus為我地預備了好多美味食物,先見到佢D甜品已好吸引,有士多啤梨同我最愛的香蕉。


開餐了,先嚟一個 ~
前菜:帶子豆苗 – 粒帶子堅大粒,好味
餐湯:西蘭花湯 – 除西蘭花蓉外,仲放了合桃及芝士


接著:
主菜:三色椒伴蘑菇 – D蘑菇好彈牙


最應節的佳品出籠啦~~
主菜:火雞


睇下,我地今次既大廚Angus係佢既傑作前面影張靚相先。


大家都知火雞原先係比較淡味,但Angus好叻,用火雞油加入特別調味,做出一個好正既汁俾我地配合火雞一齊食,所以味道啱啱好。有水準呀!


 Angus怕大家唔夠飽,所以仲有~
主菜:粟米蓉伴蝦 - 蝦肉好彈,如粟米蓉改熱食會更好
主菜:菠菜麵 - 好夠味,激讚


最後,食甜品了~
甜品:白朱古力/朱古力士多啤梨 - 好Juicy呀!
甜品:朱古力香蕉夾花生醬 - 好味,如香蕉片用斜切,食落口感可能會仲正。


Angus:在此再一次說聲多謝您。我地會留定肚,等你下次再嚟過!!


參考資料:


Rent A Kitchen Email: rent_a_kitchen@yahoo.com.hk
Rent A Kitchen Facebook: www.facebook.com/RentAKitchenHK

我的文章能在以下網站見到:

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: amyng369@gmail.com (Amy Ng)

謝謝收看,有空請推一推。

是次活動由   老友Angus安排。

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

                

沒有留言:

張貼留言